جنسی و زناشویی

اهداف رابطه برای زوج ها و نکاتی برای دستیابی به آنها

1. باور کنید هر روز یک روز جدید است

هر دوی شما مثل دیروز نیستید. هر روز یک تغییر جزئی در زندگی ما رخ می دهد، اما ما آن را فراموش می کنیم.

با پیر شدن و یکنواخت شدن روابط، مردم همدیگر را بدیهی می دانند. اگر طرز فکر خود را تغییر دهید و به جای اینکه رابطه خود را یکنواخت تصور کنید، از هر روز چیز خوبی می سازید. زندگی با هم خیلی بهتر و راحت تر خواهد بود.

2. زیاد جدی نگیرید

برنامه ریزی برای تمام این هدف های واقعی در رابطه و انجام تمام آنها کاری خسته کننده است. از این موضوع مطمئن شوید که زندگی شما در این روند متوقف نمیشود. هیچ گاه اجازه ندهید که همه چیز لذت را از زندگی شما خارج کند.

بخند وقتی همه چیز آنطور که فکر می کردی پیش نمی رود. اجازه دهید هیجان در مسیر دستیابی به رویاهای شما جاری شود. فقط بدانید که دستیابی به اهداف رابطه زن و شوهر می تواند ناراحت کننده باشد، و اشکالی ندارد.

3. درمان را در نظر بگیرید

بسیاری از زوج ها به آن به عنوان آخرین راه حل فکر می کنند. ما از شما نمی خواهیم که به یک درمانگر بروید و بپرسید هدف از روابط چیست، من چه نوع رابطه ای را می خواهم؟

هر زمان که احساس کردید به دیدگاه جدیدی در مورد رابطه خود نیاز دارید، هر دو می توانید به یک درمانگر مراجعه کنید و مشاجرات روزمره خود را متوقف کنید.

نکاتی در مورد تعیین اهداف رابطه

اگر می‌خواهید چگونه اهداف رابطه داشته باشید، اهداف رابطه خود را با در نظر گرفتن جنبه‌های زیر تنظیم کنید:

1. همیشه اهداف بلند مدت و کوتاه مدت تعیین کنید

این بدان معناست که برای حفظ تعادل باید چند هدف بزرگ و چند هدف روزانه و سریع تعیین کنید. مطمئن شوید که مجموعه ای از اهداف را برای دیگری از دست ندهید.

2. تصمیم گیری برای یک برنامه اقدام

اکنون که در مورد اهداف رابطه خود تصمیم گرفته اید، در مورد برنامه های عملی صحبت کنید تا به شما در دستیابی به آنها کمک کند.

3. اهداف را در مدت زمان مشخصی مورد بحث قرار دهید

اول، شما باید همیشه هدف گذاری را در یک زمان ثابت از سال شروع کنید. در مرحله بعد، شما همچنین می توانید زمانی را برای بحث در مورد دستیابی به این اهداف تعیین کنید.

4. اجتناب از رقابت

از آنجایی که هر دوی شما یک هدف تعیین کرده اید، ممکن است به جایی برسد که یکی از طرفین احساس کند تمام توان خود را برای رابطه می گذارد در حالی که شریک دیگر اینطور نیست. اجازه ندهید که چنین افکاری وارد شوند.

5. در طول سفر لذت ببرید

زیاد جدی نگیرید کل ایده این است که رابطه را سالم کنیم. بنابراین، لطفاً آن را به عنوان پاورپوینت سالانه محل کار نگیرید. در نهایت، شما این کار را برای رابطه خود انجام می دهید.

چگونه از یکدیگر برای دستیابی به اهداف رابطه حمایت کنیم

تعیین اهداف و دستیابی به آنها یک فرآیند طولانی است و نه تنها کاری که می توانید در یک روز انجام دهید.

بنابراین، مطمئن شوید که همیشه در کنار شریک زندگی خود هستید و به او در مورد چیزهایی که کمبود دارد کمک کنید. به یاد داشته باشید، شما هر دوی شما این کار را به عنوان یک تیم انجام می دهید، و اگر این کار را با هم انجام ندهید، از همدیگر در هنگام سقوط حمایت نکنید، موفقیت آمیز نخواهد بود.

شریک زندگی خود را با صحبت آشکار با او در مورد مشکلاتش، کمک به او در هر جا که کمبود دارد، و نشان دادن اعتماد به او در زمانی که احساس ناراحتی می کند، حمایت کنید. این به حفظ روحیه و حفظ هدف رابطه شما کمک می کند.

نتیجه

باید گفت که یک رابطه عاشقانه واقعی، هیچگاه عاشقانه نخواهد بود.زیرا همه ما می دانیم که اغلب ما موجودات ناقصی هستیم و به دنبال کمال بودن در یک رابطه مانند این است که دریک چاه سم بریزیم.

جستجوی کمال در همسرتان و خود ازدواج به آرامی از تمام جنبه های رابطه عبور می کند، زیرا شما دیگر خوشحال یا راضی نخواهید بود صرفاً به این دلیل که ازدواج شما با قالب “کامل” مطابقت ندارد.

هدف اصلی لذت بردن از روند با شریک زندگی و جلب عشق در رابطه است.

عشق فقط در آغوش گرفتن، بوسیدن یا خوشحال کردن کسی با هدیه نیست. یک رابطه عاشقانه واقعی در ازدواج حول محور تصمیم گیری آگاهانه برای سازگاری با کسی است، حتی در ضعیف ترین یا آسیب پذیرترین حالت او.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا