متفرقه

سریال های جذاب و دیدنی

بسیاری از ما بیشتر وقت آزاد خود را با خیال راحت در خانه و روی کاناپه‌های خود می‌گذرانیم. پس تماشای یک سریال خوب می تواند انتخاب خوبی باشد. بهترین سریال های ترسناک دنیای سینما در اینجا معرفی شده اند.

فلی بگ

نمایش ستاره‌ساز فیبی والر-بریج، فلی‌بگ، یک کمدی سیاه درباره زندگی مدرن در لندن است که به تمام موضوعات دشوار و چسبنده‌ای که دختران انجام می‌دادند، می‌پردازد، اما شامل دو فصل فشرده است. لحظاتی وجود دارد که دیوار چهارم را خراب می کند، که از زمان نمایش به عنوان یک نمایش یک زن به وجود می آید و باعث می شود احساس صمیمیت بیشتری پیدا کند. بهترین سریال های هندی که از دید کاربران انتخاب شده اند.

تعدیل شده

Justified داستان دیوانه کننده لذت بخش مارشال رایلان گیونز معاون ایالات متحده را روایت می کند که با تک خط های بسیار باحال عدالت را رعایت می کند. تیموتی اولیفانت در زمان سلطنت به عنوان گیونز، مردی که در غرب قدیم بهتر از دوران مدرن بود. با این حال، این چیزی است که او را به یک قهرمان جذاب تبدیل می کند. همانطور که باب پاسبان پاتون اسوالت به رایلان می گوید: “تو یخ زده می مانی.”

بهتره با ساول تماس بگیری

چگونه یکی از بهترین برنامه های تلویزیونی تمام دوران را دنبال می کنید؟ پیش درآمد وینس گیلیگان برکینگ بد، درباره سقوط وکیل مدافع آرمان‌گرا، جیمی مک‌گیل و ظهور وکیل بدخواهش، سائول گودمن، هنوز به ذخیره فرهنگی برادر بزرگ‌ترش دست پیدا نکرده است، اما همه چیز به آرامی در حال تغییر است. Better Call Saul فقط با ادامه فصل بهتر شده است – و یک فصل کامل آخر می تواند این لیست را حتی بیشتر از این پیش ببرد.

دفتر (ایالات متحده)

طرفداران آفیس به ناچار بر سر اینکه آیا نسخه اصلی بریتانیایی برتر یا کمتر از نسخه آمریکایی است، دعوا خواهند کرد. با این حال، با تعداد زیادی اپیزود دیگر، دفتر آمریکایی با بازی استیو کارل تعدادی از دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌های فرهنگی را در خاطرات اخیر به ما داد: مایکل اسکات، جیم، پم، دوایت، اسکار، آنجلا، استنلی و بقیه. از فصل دوم تا هفتم، شوخی‌ها زیاد است و لحظه‌ای کسل‌کننده وجود ندارد. تلویزیون قابل خوردن – جای تعجب نیست که جنگی بر سر حق پخش جریانی وجود داشته باشد.

ضخیم

آرماندو یانوچی با این سیخ‌زدگی شدید سیاست بریتانیا (که بعداً الهام‌بخش فیلمی به نام In The Loop و نمایش آمریکایی Veep) شد، بله، وزیر دهه 1000 را بازسازی می‌کند. تغییر موازنه قوا از کارمندان دولتی به مشاوران دولتی ناشناس، یک مسخره است که ناشی از ناتوانی وایت هال است. ستاره آینده آن زمان، پیتر کاپالدی، در نقش مالکوم تاکر، پزشک متخصص دولتی که فحش دادن را به یک هنر تبدیل کرد، بود.

عجیب و غریب به عنوان عامیانه (بریتانیا)

سریال‌های درام همجنس‌گرایانه راسل تی دیویس در آن زمان بسیار بحث‌برانگیز بود، به‌طوری‌که حامی مالی Beck’s از این سریال کنار کشید. ووسس زندگی های عاشقانه درهم و برهم در خیابان کانال منچستر همچنان اثری قدرتمند است: با اضطرار پر جنب و جوش، اجراهای برقی موج می زند، و مملو از شوخ طبعی و طنز نامطلوب نویسنده است. دوست‌داشتنی‌ترین کتاب نیمه اتوبیوگرافیک دیویس، Doctor Who، طرفدار وینس است، که تا حدودی به آینده قریب‌الوقوع راسل تی دیویس به‌عنوان مجری برنامه‌ی راه‌اندازی مجدد Doctor Who اشاره می‌کند.

نام مستعار

اگرچه بعدها برای Lost، راه اندازی مجدد Star Trek و سپس Star Wars معروف شد، Alias ​​اولین بازی برای J.J. شرکت تولید آبرامز Bad Robot. تمام ویژگی‌های آثار بعدی او وجود دارد، از جمله صحنه‌های اکشن عالی، یک پیش‌فرض علمی-تخیلی جسورانه، ستاره‌های مهمان معروف، مفاهیم بالا و توطئه‌های کم. جنیفر گارنر نقش مامور سیا سیدنی بریستو را بازی می کند که مخفیانه به سازمان جنایی SD-6 نفوذ می کند، حرکتی که بر دوستان و زندگی خانوادگی او تأثیر می گذارد.

حاشیه

در ابتدا شبیه به‌روزرسانی ساده The X-Files به نظر می‌رسید، اما J.J. نمایش FBI در مقابل پدیده های عجیب و غریب آبرامز به سرعت یک فرض منحصر به فرد را تکامل می دهد. مامور میدانی اولیویا دانهام، دانشمند آشفته، والتر بیشاپ و پسر شرورش پیتر، به کارگروهی می‌پیوندند که رویدادهایی را که وابسته به «علم حاشیه‌ای» است، بررسی می‌کنند. یک کمان شامل جهان‌های موازی و سفر در زمان، نسخه‌های متعددی از شخصیت‌ها و جدول‌های زمانی جایگزین را به ما می‌دهد. رابطه زیبایی بین شخصیت های عجیب و غریب وجود دارد. لئونارد نیموی را به عنوان یک شخصیت شرور تکراری معرفی کنید، و شما 100 قسمت از علمی تخیلی فوق العاده هوشمند دارید.

ER

این نمایشی بود که باعث شد جورج کلونی و نوآ وایل به حرفه خود بپردازند و به مدت 15 سال حیرت آور اجرا شد. ای‌آر زندگی خود را به‌عنوان فیلمنامه‌ای توسط مایکل کرایتون، نویسنده پارک ژوراسیک (که تجربه کار به‌عنوان پزشک را داشت) در سال 1974 آغاز کرد. سرانجام در اواسط دهه 90 خانه‌ای در تلویزیون پیدا کرد و به سرعت تبدیل به تماشای قرار شد. شخصیت پردازی عالی و شوک های نه چندان زیاد طرفداران را برای سال ها درگیر نگه داشت.

وسترن فضایی جاس ویدون که خیلی زود به دلیل ترکیبی از حماقت شبکه، برنامه ریزی و فقدان آینده نگری از ما ربوده شده است، درخشان و شوخ است اما قلب سنگینی دارد. خدمه Serenity ترکیبی متفاوت از فراریان، کلاهبرداران، و دامپزشکان جنگ در جهانی عاری از بیگانگان هستند. آن‌ها فقط در حال تبدیل شدن به یکی از جذاب‌ترین گروه‌های تلویزیونی بودند که نمایش به طرز بی‌رحمانه‌ای تبر شد.

همیشه آفتابی

دلیلی وجود دارد که It’s Always Sunny به طولانی ترین کمدی کمدی غیر متحرک در تمام تاریخ تلویزیون تبدیل شده است. نه، به این دلیل نیست که بازیگران ارزان هستند – بالاخره چارلی دی در Pacific Rim 2 ظاهر شد. به این دلیل است که بسیار خنده دار است. باند برخی از نفرت انگیزترین شخصیت های تلویزیون هستند و همیشه شوخی هستند. تعداد کمی از نمایش‌ها با چنین موضوعات حساسی در چنین خانه‌ای بامزه و خوش‌نظر بازی کرده‌اند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا