جنسی و زناشویی

نشانه‌های خیانت مردان: دلایل، علائم و تأثیرات آن بر روابط

اگرچه زن و مرد هر دو خیانت می کنند، اما آمار نشان می دهد که مردان بیشتر از زنان به داشتن روابط پس از ازدواج اعتراف کرده اند. بنابراین، چند درصد از مردم خیانت می کنند؟

اگر بپرسید چند درصد از مردان خیانت می کنند و چند درصد از زنان خیانت می کنند، جای تعجب نیست که مردان 7 درصد بیشتر از زنان خیانت می کنند.

نشانه های مردی که خیانت می کند چیست؟

شاید هر اشتباهی را در رابطه بتوان بخشید اما خیانت رابطه را لکه دار می کند و کسی که به آن خیانت شده است ممکن است دچار بی اعتمادی دائمی شود و همواره احساس عدم امنیت کند.

اگرچه خیانت به جنسیت خاصی محدود نمی شود، اما این بخش قصد دارد به نشانه های یک مرد خیانتکار توجه کند.

دوستان شما متوجه می شوند

اگر دوستانی دارید که در مورد شریک زندگی شما با کسی که هیچ اطلاعی از او ندارید گزارش داده اند، می تواند یکی از نشانه های یک مرد خیانتکار باشد. با این حال، مهم است که قبل از رسیدن به هر نتیجه ای با شریک زندگی خود روبرو شوید و تمام حقیقت را بدانید.

در کارها ناهماهنگی وجود دارد

وقتی مردی خیانت می‌کند، چیزی می‌گوید، و اعمالش به آن اضافه نمی‌شود، و این می‌تواند هشدار دهنده باشد. همچنین می توانید متوجه تغییر در روال ها شوید. هنگامی که او شروع به دروغ گفتن می کند، ادامه دادن با این عمل دشوار است.

او خیلی عصبانی می شود

اگر او سریع عصبانی می شود و خیلی هم عصبانی می شود، این فقط به این دلیل است که او صبر خود را برای شما از دست می دهد و ممکن است به شخص دیگری علاقه پیدا کند. این همچنین بر تلاش هایی که او در رابطه انجام می دهد تأثیر می گذارد.

ارتباطات کاهش یافته است

مرد شما به اندازه گذشته ارتباط برقرار نمی کند، که نشانه آشکاری از از دست دادن علاقه او به شما است. از یک طرف، این می تواند استرس یا نگرانی باشد، اما از طرف دیگر، دلیل گناه می تواند این باشد که او از رویارویی با شما می ترسد.

او به ندرت از زندگی خود در خارج از خانه صحبت می کند

با توجه به اینکه مردانی که دارای روابط غیراخلاقی هستند، چیزهای ماهیگیری زیادی در زندگی او می گذرد، آنها چیز زیادی برای افشای ندارند زیرا می دانند هرچه بیشتر صحبت کنند، بیشتر در دام دروغ های خود اسیر می شوند. بنابراین، به جای داستان سازی، ترجیح می دهند سکوت کنند.

عوض شدن و بهتر شدن ناگهانی سبک لباس پوشیدن

اگر همسر شما به صورت ناگهانی بهتر لباس می پوشد، ورزش می کند و یا غذای سالم می خورد ممکن است بخواهد برای کسی جذاب به نظر برسد. وقتی مردی کارهایی که قبلا نمیداده ناگهان شروع به انجام آن ها می کند مثلا اکنون بیش از پیش به خودش می رسد، عطر می زند یا کارهایی از این قبیل احتمالا دارد به شما خیانت می کند. ممکن است با کسی وارد رابطه شده باشد که به او پیشنهاد می دهد این کارها را انجام دهد.

رفتارهایی از روی احساس گناه

اگر همسرتان به مدتی است بیش از اندازه به شما محبت می کند و بدون دلیل برای شما هدیه می خرد، در کارهای خانه به شما کمک می کند و… ممکن است از نشانه های خیانت وی و احساس گناه ناشی از آن باشد.

هدیه گرفتن جواهرات و محبت بیش از حد از طرف همسرتان همیشه نشانه یک همسر مهربان و عاشق نیست، ممکن است او این کارها را از روی احساس گناه از خیانت برای شما انجام می دهد.

علت خیانت مردان

1- مردان اگر اعتیاد جنسی داشته باشند خیانت می کنند

«دلایل متعددی وجود دارد که چرا مردان مرتکب خیانت می شوند. یکی از روندهایی که در 20 سال گذشته شاهد آن بوده ایم، افزایش تعداد مردانی است که به اعتیاد جنسی مبتلا شده اند.

این افراد از رابطه جنسی سوء استفاده می کنند تا حواس خود را از ناراحتی عاطفی که اغلب نتیجه ضربه یا غفلت گذشته است منحرف کنند.

آنها برای احساس تایید یا خواسته شدن تلاش می کنند و این توضیحی است برای اینکه چرا مردان خیانت می کنند.

آنها اغلب احساس ضعف و حقارت دارند و تقریباً همه آنها با توانایی پیوند عاطفی با دیگران دست و پنجه نرم می کنند.

اعمال نامناسب آن‌ها ناشی از انگیزه و ناتوانی در تقسیم‌بندی رفتارهایشان است.

مردانی که تحت مشاوره برای اعتیاد جنسی قرار می‌گیرند، یاد می‌گیرند که چرا از رابطه جنسی سوء استفاده می‌کنند – از جمله خیانت – و با این بینش می‌توانند با آسیب‌های گذشته مقابله کنند و یاد بگیرند که از نظر عاطفی با همسر خود به روشی سالم ارتباط برقرار کنند، بنابراین احتمال خیانت در آینده را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند. ادی کاپاروچی مشاور

2- مردان مایل به ماجراجویی هستند

دلیل خیانت مردم به کسانی که دوستشان دارند می تواند، میل به ماجراجویی و هیجان، ریسک پذیری، جستجوی هیجان باشد.

هنگامی که شوهران خیانت می کنند، از روتین و بی رحمی زندگی روزمره مثل زندگی با کار زیاد، رفت و آمد های زیاد، آخر هفته های خسته کننده و وقت گذران زیاد و طاقت فرسا با بچه ها فرار می کنند.

مشاور اوا سادووسکی می گوید:

راه برون رفت از مسئولیت ها، وظایف و نقش خاصی که برای خود قائل شده یا در اختیار گرفته اند. این پاسخ می دهد که چرا مردان خیانت می کنند.

3- مردان به دلایل مختلف خیانت می کنند

اول، ما باید تشخیص دهیم که بین چرایی خیانت مردان تفاوت وجود دارد:

  • تنوع
  • کسالت
  • هیجان شکار/خطر یک رابطه
  • برخی از مردان نمی دانند که چرا مجبور به انجام این کار هستند
  • قوانین اخلاقی برای ازدواج وجود ندارد
  • انگیزه درونی/نیاز به توجه (نیاز به توجه بیش از حد معمول است)

دلایلی که مردان برای خیانت خودشان بیان می کنند به شما کمک می کند تا دیدگاه مردان در مورد امور را درک کنید:

  • شریک زندگی آنها میل جنسی پایینی دارد/علاقه ای به رابطه جنسی ندارد
  • ازدواج در حال فروپاشی است
  • از شریک زندگی خود ناراضی هستند
  • شریک زندگی آنها همان چیزی نیست که قبلا بودند
  • وزنش اضافه شد
  • همسر بیش از حد نق می زند و سعی می کند او را تغییر دهد یا “توپ شکار” است
  • رابطه جنسی بهتر با کسی که آنها را بهتر درک می کند
  • شیمی از بین رفته است
  • از دیدگاه تکاملی – آنها برای تک همسری طراحی نشده بودند
  • این فقط پوست روی پوست است – فقط رابطه جنسی، عزیزم
  • زیرا آنها احساس حق دارند/می توانند

با این حال، در پایان روز، حتی اگر همسرشان در بسیاری از سطوح غیرقابل تحمل باشد، راه‌های بسیار بهتری برای رسیدگی به این موضوع وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا