متفرقه

نکات کاربردی و ساده ی ایجاد کانال در یوتیوب

اگر می‌خواهید به یک فرد موفق در YouTube تبدیل شوید، فالوورهای خود را افزایش دهید، یا حداقل محتوای مناسبی را منتشر کنید که تعداد بازدیدها و لایک‌های خوبی را به خود اختصاص دهد، برای این کار باید کارهای بیشتری از عضویت در YouTube انجام دهید.

پربازدیدترین کانال های یوتیوب محتوا و پست های خود را با در نظر گرفتن چند معیار کلیدی هدف قرار می دهند. توجه دقیق به فرآیند، مخاطب، تجزیه و تحلیل و سئو برای رتبه بندی در میان کانال های یوتیوب که سریع ترین رشد را دارند، بسیار مهم است.

در اینجا چند نکته مفید وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که از سرمایه گذاری خود در دنیای وبلاگ نویسی و تولید محتوا نهایت استفاده را می کنید.

چگونه کانال یوتیوب خود را راه اندازی کنیم

راه اندازی یک کانال YouTube جدید ساده است. اگر از قبل یک حساب جیمیل داشته باشید که به شما امکان می دهد کانال جدید خود را با آدرس ایمیل خود مرتبط کنید، کمک می کند.

  1. وارد یوتیوب شوید
  2. روی عکس خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید (نسخه دسکتاپ)
  3. “ایجاد کانال” را انتخاب کنید
  4. تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از نام مرتبط با آدرس ایمیل خود استفاده کنید یا یک نام سفارشی برای کانال خود ایجاد کنید
  5. جزئیات را به بخش “درباره” اضافه کنید
  6. ظاهر کانال خود را با عکس روی جلد و عکس نمایه شخصی سازی کنید
  7. اولین ویدیوی خود را آپلود کنید

لیست های پخش را اضافه کنید، نمایه خود را با جزئیات بیشتر پر کنید، تنظیمات حساب YouTube خود را سفارشی کنید، و به سایر حساب های رسانه اجتماعی خود پیوند دهید.

به یاد داشته باشید قبل از انجام هرکاری مدل کارت گرافیک خود را بدانید تا دچار مشکل نشوید. برای پروش پیدا کردن مدل کارت گرافیک جهت ساخت کانال یوتوب، می‌توانید از چند روش استفاده کنید. ابتدا، اگر کارت گرافیک جدیدی خریداری کرده‌اید، جعبه و مدارک همراه آن را بررسی کنید که معمولاً اطلاعات مدل را دارد. دوم، اگر کارت گرافیک درون کامپیوتر شماست، می‌توانید با استفاده از ابزارهای سیستمی مانند Device Manager در ویندوز یا System Information در مک، اطلاعات مربوط به کارت گرافیک را پیدا کنید. همچنین، نرم‌افزارهایی مانند GPU-Z می‌توانند اطلاعات دقیق‌تری درباره مدل کارت گرافیک و ویژگی‌های آن ارائه دهند. این اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید چه نوع محتوایی در کانال یوتوب خود ایجاد کنید و همچنین درک بهتری از توانایی‌های سخت‌افزاری خود داشته باشید.

نکات کسب درآمد از YouTube

کسب درآمد با کانال یوتیوب شما هدف نهایی است. بعد از اینکه دنبال کننده و مخاطب ایجاد کردید، راه های مختلفی برای کسب درآمد وجود دارد. برای کسب درآمد در YouTube لزوماً نیازی به خرج کردن پول ندارید. با تلاش های هدفمند، به سرعت یاد خواهید گرفت که چگونه ویدیوهای YouTube را بدون پرداخت هزینه تبلیغ کنید.

با AdSense شروع کنید

اگر می‌خواهید از ویدیوهای خود در YouTube کسب درآمد کنید، باید یک حساب AdSense راه‌اندازی کنید و آن را به کانال خود پیوند دهید. راه اندازی یک حساب AdSense نسبتاً ساده است. فقط مراحل ارائه شده توسط YouTube را دنبال کنید و منتظر تایید باشید.

شریک YouTube شوید

همانطور که بازدیدها و دنبال کنندگان بیشتری را جمع آوری می کنید، می توانید برای برنامه شریک یوتیوب (YPP) درخواست دهید. YPP ویژگی های پشتیبانی کاربر اضافی مربوط به حق نسخه برداری، عیب یابی، و سایر نقاط اصطکاک رایج را برای سازندگان محتوا فراهم می کند.

حتی اگر فوراً واجد شرایط YPP نباشید، راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید با محتوای کانال خود کسب درآمد کنید.

کسب درآمد: چگونه با کانال یوتیوب خود درآمد کسب کنید

یوتیوب یک راه عالی برای ایجاد درآمد اضافی و یک استراتژی برای نحوه کسب درآمد با عکاسی است. اکنون می‌توانید ویدیوهایی را برای افزایش پول ایجاد کنید یا از محتوای موجود خود به روش‌های جدیدی برای افزایش درآمد غیرفعال خود استفاده کنید. در اینجا چند راه مختلف برای کسب درآمد با پست های موجود شما وجود دارد:

  • از AdSense برای کسب درآمد تبلیغاتی استفاده کنید
  • به عنوان یک شریک YouTube شروع به ایجاد کنید
  • با شرکت‌ها همکاری کنید تا محتوای حمایت‌شده ایجاد کنید که از دسترسی به پایگاه طرفداران شما برای کسب درآمد استفاده کند
  • محتوایی را که ایجاد می کنید به سایر شرکت ها و حامیان مالی مجوز دهید

کالاهای مرتبط با ویدیوهای خود را بفروشید

با استفاده از برنامه هایی مانند Patreon، پرداخت های مستقیم را از طرفداران و دنبال کنندگان خود جذب کنید

یک کمپین تامین مالی جمعی راه اندازی کنید

هزینه راه اندازی کانال یوتیوب در سال 2022 چقدر است؟

ایجاد کانال یوتیوب کاملا رایگان است. بخشی که می تواند گران شود زمانی است که شروع به ایجاد محتوا برای کانال خود می کنید. حتی اگر در حال اجرای یک عملیات ساده جعبه‌گشایی ویدیوها هستید یا مستقیماً با وب‌کم خود برای بررسی فیلم صحبت می‌کنید، همچنان به چند قطعه اولیه تجهیزات نیاز دارید.

در اینجا لیستی از مواردی که برای کمک به راه اندازی یک کانال YouTube به موفقیت نیاز دارید آمده است:

  • کامپیوتر با وب کم و میکروفون
  • یک گوشی هوشمند یا دوربین خارجی دیگر برای ضبط محتوا
  • نرم افزار ویرایش که هنگام مونتاژ فیلم ها زندگی شما را آسان تر می کند
  • ایستگاهی تمیز و با طراحی خوب برای کار و ضبط

آیا راه اندازی یک کانال YouTube ارزشش را دارد؟

راه‌اندازی یک کانال YouTube ممکن است در ابتدا دلهره‌آور به نظر برسد، اما یکی از بهترین راه‌ها برای جذب مخاطبان پررونق و درگیر برای افزایش دنبال‌کنندگان شما به‌عنوان یک تولیدکننده محتوا است. پاسخ کوتاه این است: بله، اگر بتوانید با محتوای منحصر به فرد مخاطبان خود را جذب کنید، راه اندازی یک کانال YouTube ارزشش را دارد.

کار را انجام دهید

به یاد داشته باشید که سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ اعضای تیم متعددی دارند که به‌سختی برای ارائه ایده‌های کانال YouTube، ضبط محتوای جدید، انجام ویرایش ویدیو، تمرکز بر ایجاد تصاویر کوچک، عناوین و کلمات کلیدی و سازماندهی فرآیند کسب درآمد تلاش می‌کنند. انجام همه این کارها به تنهایی کار زیادی است!

از کم شروع کنید

اگر احساس می کنید تحت تأثیر این فرآیند هستید، فقط یک قدم آن را بردارید. مهمترین مرحله ایجاد ویدیوهای عالی است. اگر محتوای شما آموزنده، اصیل و سرگرم کننده است، در این صورت برای موفقیت کانال یوتیوب یک شروع خواهید داشت.

راحت باشید

وقت خود را صرف کنید تا مطمئن شوید که محتوای خود را به مؤثرترین شکل ممکن توسعه می دهید تا بتوانید آن را با موفقیت راه اندازی کنید. بهتر است یک محصول صیقلی داشته باشید که تکمیل آن کمی بیشتر زمان می برد تا اینکه یک محصول ناتمام را به مخاطبان خود منتقل کنید.

برای بینندگان خود ارزش واقعی ایجاد کنید

روی ایجاد ویدیوهای مفید تمرکز کنید. اگر متوجه شکافی در محتوای ویدیویی موجود شدید، ایجاد آن محتوا برای مخاطبان فعلی شما جذاب خواهد بود و به شما کمک می کند بینندگان جدیدی را جذب کنید.

به همین منظور داشتن یک کانال تلگرام راه اندازی کنید. یک کانال تلگرام برای کانال یوتوب خود می‌تواند مزایای زیادی داشته باشد. اولاً، تلگرام امکان برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان را فراهم می‌کند، به طوری که می‌توانید اعلان‌ها، مطالب پشت صحنه، یا پیش‌نمایش‌های اختصاصی را به اشتراک بگذارید. این کار به شما اجازه می‌دهد تا جامعه‌ای نزدیک‌تر و فعال‌تر ایجاد کنید و کاربران بیشتری را به کانال یوتوب خود جذب کنید. دوماً، اگر تلگرام هک شود هک شدن در تلگرام را از کجا بفهمیم؟ علائمی مانند پیام‌های غیرعادی، فعالیت‌های مشکوک، یا تغییر در تنظیمات حساب می‌تواند نشانه‌ای از این باشد که حساب شما به خطر افتاده است. در صورت مشاهده چنین علائمی، باید فوراً اقدامات امنیتی مانند تغییر رمز عبور و فعال کردن احراز هویت دو مرحله‌ای را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا