متفرقه

ویژگی های تلگرام برای تبلیغات و نکات بازدهی تبلیغ

تلگرام یک اپلیکشن پیام‌رسان ابری و چندسکویی است که بر روی امنیت و سرعت تمرکز دارد. با تلگرام می‌توانید پیام‌های متنی، صوتی، تصویری، ویدئویی، فایل و استیکر ارسال کنید. همچنین می‌توانید گروه‌ها و کانال‌های عمومی و خصوصی ایجاد کنید و با دیگران در ارتباط باشید. تلگرام همچنین قابلیت چت‌های رمزگذاری شده از انتها به انتها (معروف به «چت‌های مخفی») و تماس تصویری را نیز دارد.

برای استفاده از تلگرام باید آن را بر روی گوشی همراه یا کامپیوتر خود نصب کنید. تلگرام برای سیستم عامل‌های مختلف مانند ویندوز، مک، لینوکس، آندروید و آی‌او‌اس در دسترس است. شما می‌توانید با شماره تلفن خود در تلگرام ثبت نام کنید و با دوستان خود که نیز در تلگرام هستند چت کنید.

سازنده تلگرام پاول دورف است. او یک برنامه‌نویس و کارآفرین روسی است که به همراه برادرش نیکلای دورف تلگرام را در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی کرد. پاول دورف قبل از تلگرام، شبکه اجتماعی وی‌کانتکته (VK) را نیز در روسیه تأسیس کرده بود که مشابه فیس‌بوک بود.

او به خاطر مخالفت با دولت روسیه و درخواست دادن اطلاعات کاربران، مجبور به ترک وطن و فروش وی‌کانتکته شد. پاول دورف در حال حاضر در دبی زندگی می‌کند و مدیر عامل تلگرام است. او یک فرد گیاهخوار، علاقه‌مند به مسافرت و معتاد به کار است.

ویژگی های تلگرام

تلگرام دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است که شاید نتوانم همه آن‌ها را در یک پاسخ بگنجانم. اما برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های تلگرام عبارتند از:

  1. Secret chats که به شما این امکان را می‌دهد که پیام‌های خود را با رمزنگاری قوی ارسال کنید و در هر زمان حذف کنید.
  2. کانال‌ها که به شما این امکان را می‌دهد که پیام‌های خود را به صورت عمومی یا خصوصی با تعداد نامحدودی از مخاطبان به اشتراک بگذارید.
  3. لایو استریم که به شما این امکان را می‌دهد که ویدئو یا صدای خود را به صورت زنده با دیگران به اشتراک بگذارید.
  4. فروارد پیشرفته که به شما این امکان را می‌دهد که پیام‌های خود را با حفظ منبع یا بدون آن، با تغییر نام یا بدون آن، با حذف لینک یا بدون آن، با حذف نقل قول یا بدون آن، و با تغییر محتوا یا بدون آن فروارد کنید.
  5. تلگرام ادز که به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغات خود را در تلگرام به صورت هوشمند و هدفمند اجرا کنید.

تبلیغات در تلگرام

برای اجرای تبلیغات خود در تلگرام، شما می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. برخی از این روش‌ها عبارتند از:

  • تبلیغات بازدیدی که به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغ خود را در کانال‌های پربازدید قرار دهید و فقط به ازای تعداد بازدیدهایی که از تبلیغ شما می‌شود، هزینه پرداخت کنید.
  • تبلیغات کلیکی که به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغ خود را در قالب یک لینک در کانال‌های مرتبط قرار دهید و فقط به ازای تعداد کلیک‌هایی که بر روی لینک شما می‌شود، هزینه پرداخت کنید.
  • تبلیغات ساعتی که به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغ خود را در کانال‌های بزرگ و پرمخاطب قرار دهید و بر اساس ساعات خاصی که انتخاب می‌کنید، هزینه پرداخت کنید.
  • تبلیغات گسترده که به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغ خود را در چندین کانال با موضوعات مختلف قرار دهید و به صورت همزمان به تعداد زیادی از مخاطبان دسترسی پیدا کنید.
  • تبلیغات توسط افراد تاثیرگذار که به شما این امکان را می‌دهد که با همکاری با چند نفر از صاحب‌نظران، خبرنگاران، فعالان یا سلبریتی‌های محبوب در تلگرام، تبلیغ خود را به صورت محتوای تولید شده توسط آن‌ها در کانال یا گروه خودشان منتشر کنید.

برای پیدا کردن چندین کانال مناسب برای تبلیغات بازدیدی، شما می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • استفاده از سرویس‌های تخصصی که به شما کمک می‌کنند که بهترین کانال‌های مرتبط با موضوع تبلیغ خود را پیدا کنید. برخی از این سرویس‌ها عبارتند از: یکتانت، دیدوگرام، دیما و جریان.
  • جستجو در تلگرام با استفاده از کلمات کلیدی مربوط به تبلیغ خود. شما می‌توانید در قسمت جستجوی تلگرام، کلماتی را وارد کنید که به محصول یا خدمت شما مربوط هستند و نتایج را بررسی کنید. بعضی از نتایج، کانال‌های تخصصی هستند که ممکن است برای تبلیغات شما مناسب باشند.
  • پیگیری پست‌های تبلیغاتی در کانال‌های مشابه یا رقیب خود. شما می‌توانید در کانال‌هایی که به همان حوزه فعالیت شما مربوط هستند یا با آن‌ها رقابت دارید، پست‌های تبلیغاتی را دنبال کنید و ببینید آن‌ها در چه کانال‌های دیگری تبلیغ شده‌اند. این روش به شما این فرصت را می‌دهد که با کانال‌های پربازدید و معتبر آشنا شوید و از آن‌ها برای تبلیغات خود استفاده کنید.

هک شدن در تلگرام

هک شدن در تلگرام به معنای نفوذ یک فرد دیگر به اکانت شما در این پیام رسان است. این ممکن است باعث شود که پیام های غیر مجاز، تصاویر یا درخواست های پول از طرف شما به مخاطبینتان ارسال شود. برای جلوگیری از این مشکل، باید چند مرحله را طی کنید:

  • در این مطلب درباره هک شدن بیشتر توضیح داده شده است.
  • وارد تنظیمات تلگرام شوید و به بخش حریم خصوصی و امنیت بروید.
  • وارد بخش نشست های فعال یا Active Sessions شوید و دستگاه های ناشناس را خاتمه دهید.
  • تایید دو مرحله ای را فعال کنید و یک رمز عبور قوی و یک آدرس ایمیل معتبر برای خود انتخاب کنید.
  • رمز عبور خود را به صورت منظم تغییر دهید و از رمز عبور های ساده و قابل حدس خودداری کنید.
  • از دستگاه های هک شده یا روت شده استفاده نکنید و از لینک های مشکوک کلیک نکنید.

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا